Dagens MTB: Bauerleden mot Kaxholmen, tillsammans med Jimmy, Jenny & Jossan – med Vistabanan som slutmål. När man kommer ut ovanför Kaxholmen ser man både Landsjön och Vättern och det är så vackert att man nästan går sönder. Jag är precis där jag vill vara i livet och jag har de här platserna runt knuten. Lycka!










1 comment
Verkligen..! 😀