Fina dagar passerar, våra sista semesterdagar som vi får spendera på Öland, det är jag så glad för. Jag cyklar varje morgon och har äntligen kommit igång med lite styrketräning igen. Och stabilitetsträning för knäna i vattnet, när vi ändå är i och badar passar jag på. Livet levererar.
0Elna
Elna Dahlstrand delar med sig av cykellycka, mjölksyra och äventyr på en av Sveriges största cykelbloggar. Elna bor i Gränna och jobbar som MTB-instruktör och guide med Vätterbranterna som arena. Hon är också frilansande digital strateg, skribent och föreläsare med fokus på outdoor, cykel och platser.













2 comments
Det ser fint ut på Öland. Har aldrig varit dit men dina bilder ger ett stort sug.
Njut av de sista dagarna Elna 🙂
Jag njuter massor! Åk hit om du får chansen, det är så himla fint. Lite som fjällen, kargt men vackert.